24 uurs service bij opstalschades
Noodhulp en volledig herstel

Alleen de beste oplossing is goed genoeg

Quick-Help weet dat bij schadeherstel alleen de beste oplossing goed genoeg is. Daarom trainen we onze herstelmanagers ieder jaar. Daardoor zijn ze continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de branche. Daarnaast controleren onze inspecteurs of verzekeringsexperts geregeld of uitgevoerde werkzaamheden voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen. Ook vragen we een representatief aantal gedupeerden ieder jaar naar hun ervaringen met Quick-Help en hun oordeel over de uitgevoerde werkzaamheden. De uitkomsten van deze steekproeven bespreken we met de aangesloten herstelbedrijven. Ze vormen de drijfveer om onze dienstverlening continu naar een hoger peil te brengen.

Maandelijk worden de herstelbedrijven voorzien van Management Informatie over de prestaties en gemeten kwaliteit. Hierdoor wordt snel zichtbaar waar eventuele verbeterpunten liggen en kan tijdig worden bijgestuurd.